Sunday, August 11, 2013

”Plani B” i VIP-ave

”Plani B” i VIP-ave
Me lulëzimin e rrjeteve sociale, edhe pushimet e VIP-ave janë revolucionarizuar, me gjithmonë e më shumë prej tyre që nuk kalojnë më midis fotografëve, për të figuruar në faqet e para të revistave. 

Aktore, modele, këngëtare, të gjitha të etura për sa më shumë famë, postojnë foto të tyre gjithmonë e më të nxehta, për të mbajtur vazhdimisht fansat e kënaqur.

Të gjitha këto foto i përkasin personave të njohur, që kanë fotogruar veten nga pas, gjatë kësaj vere.

E përpara se të lexoni emrin, ky do të ishte testi më i mirë për të kuptuar njohuritë tuaja “të thella” nga bota e “show-bizz”.


Lea Michelle, aktore



Rihanna, kengetare



Ashley Tisdale, aktore



Nina Agdal, modele


Elisabetta Canalis, modele


Rita Ora, kengetare



Heidi Klum, modele


 

No comments:

Post a Comment