Tuesday, July 9, 2013

Femrat me tatuazh, më ‘të lehta’ që në takimin e parë

Femrat me tatuazhe shihen si ‘të lehta’ dhe burrat do t'u afrohen atyre shumë më shpejt se sa vajzave të tjera, të bisedojnë me to fillimisht… dhe më pas për të kryer marrëdhënie seksuale.

Askush nuk mund të jetë indiferent ndaj tatuazhit së një femre. Kur ti ke tatuazh, shihesh si shumë në dispozicion…Ndërsa të rinjtë kanë vlerësuar femrat me tatuazhe si më tërheqëse dhe më të lirshme…
Ekipi francez nga Université de Bretagne-Sud ka anketuar të rinjtë në plazhet Brittany dhe ka rezultuar se femrat tërheqëse kishin tatuazhet, ndërsa bënin banjo dielli 50% të kohës. Nëse ju jeni një femër me një tatuazh ju jeni më shumë gjasa për të fjetur me burrat në datën e parë të njohjes, pohon një profesor francez. Ju shiheni edhe si më tërheqëse dhe më të arritshme. Jo rrallëherë femrat me tatuazhe paragjykohen duke u etiketuar si femra imorale, jo feministe, të ashpra, jo me vlerë. Për disa femra të tjera një tatuazh është një mënyrë e mirë për t`u kapur pas kujtimeve të së shkuarës, ose për të treguar dashurinë dhe mbështetjen për njerëzit e afërt dhe të dashur.

No comments:

Post a Comment