Monday, July 15, 2013

Kate Upton Nuk kam asnjë mashkull në jetën time

foto
Supermodelja me famë botërore, Kate Upton, ka deklaruar se ajo nuk është në dashuri edhe pse ishte lidhur me disa prej personazheve më të njohur.
Kate, e cila u përfol më parë se mund të jetë në lidhje me reperin P.Diddy, tani po spekulohet se mund të ketë filluar një romancë me valltarin Maksim Chmerkovsky.
Por, bukuroshja që njihet për sytë e bukur dhe gjinjtë natyralisht të mëdha, ka mohuar këto zëra.
“Momentalisht jam single dhe nuk e kam asnjë mashkull në jetën time. Maxim është vetëm mik i imi i ngushtë. Mediat po merren shumë me jetën time private, po më lidhin me njerëz të ndryshëm”.
“Nëse do të jem në romancë me dikë, nuk kam arsye ta fsheh, do të dal publikisht”, ka thënë Kate.
Edhe valltari e ka mohuar lidhjen me bukuroshen amerikane, duke thënë se është në lidhje serioze me Karina Smirnoff.

No comments:

Post a Comment