Friday, July 19, 2013

7 vendet mahnitëse të James Bondit


1-Jokulsarlon-islande
Picture 1 of 7
Vendet që lidhen me James Bond nuk janë gjithmonë rrugët e qyteteve dhe plazhet mahnitëse tropikale. Akulli dhe bora janë shumë shpesh karakteristika të shquara. Një nga vendet më të bukura ku luajti James Bond, është Jokulsarlon në veri të Islandës. Përkthyer nga gjuha islandeze, emri do të thotë laguna akullnajore e lumit – mjaft e prirur! Lokacioni është përdorur për ajsbergët në synimin për të vrarë dhe më pas përsëri në një tjetër ditë për vrasje, dhe për ndjekjen e makinave të mahnitshme. Nëse ju vizitoni në verë (maj-shtator), ju mund të merrni udhëtime me varkë mbi ujë të pangrirë, i cili është 600m thellë.

A keni ndaluar ndonjëherë të mendoni për veçoritë e vendeve të James Bond në filma? Duket krejtësisht e mahnitshme se 2012 është përvjetori i 50-të i James Bond.

Ky është sigurisht vrapimi më i gjatë në filmat më ekskluziv dhe kjo nuk tregon shenja të venitjes. Oktan i lartë ndjekjesh, gra të bukura, vrasje dhe kaos, të gjitha këto vende të filmuara të James Bond janë gjithashtu pjesë e apelit të filmave. Jo vetëm që e bën 007 për të qëndruar në hotelet më të mira me  5 yje, udhëtimi me avion privat, ushqimet në restaurantet më të mira dhe veshja e rrobave më të mira nga rrobaqepësit më të mirë, por edhe vendet e filmuara janë thjesht mahnitëse. Nëse ju doni të ndjekni gjurmët e një portreti spiun, të gëzoni disa caste të luksit dhe të ndjeheni si një vajzë Bond, këtu janë 7 vendet mahnitëse të James Bond.

No comments:

Post a Comment