Sunday, July 7, 2013

Ciftet që nuk zihen, jetojnë më shumë


Ciftet që nuk zihen, jetojnë më shumë
Ekonomia, vjehrra, kanali televiziv për tu parë… ka shumë alternativa sherri për një çift, por duhet të dini që debatet dëmtojnë shëndetin. 

Sipas një studimi mjekësor 20-vjeçar nga Universiteti i Utah (SHBA), çiftet që nuk debatojnë janë më të shëndetshëm dhe jetojnë më gjatë se ata që grinden rregullisht me njëri-tjetrin.

Kërkuesit shkencorë kanë ndjekur rreth 1700 çifte të martuar gjatë dy dekadave, duke matur shëndetin e tyre fizik dhe duke marrë përgjigjet e tyre mbi cilësinë e jetës së tyre.

Ata dolën në përfundimin se sa më shumë të debatonin me njëri-tjetrin, aq më i keq ishte shëndeti i tyre i përgjithshëm dhe se martesa e lumtur ishte çelësi i një jete të gjatë.

No comments:

Post a Comment