Sunday, September 1, 2013

Nintendo, ja platforma 2DS

Nintendo, ja platforma 2DS
Nëse ka diçka që gjigandit të lojrave elektronike, Nintendo, nuk mund t’i mohohet është aftësia e tij për të mahnitur përdoruesit. 

Pa bezdisur të ashtuquajturin ‘Virtual Boy’ që daton në vitin 1995, në vitet e fundit shtëpia e lojrave elektronike në Kioto ka lançuar platformat Wii, 3DS dhe Wii U, që kanë sjellë risi si loja në lëvizje, 3D-ja pa syzet elektronike, etj.

Tani, ja ku kemi përballë provokimin e ri të Satoru Iwata, Nintendo 2DS. Por çfarë është kjo platformë?

Bëhet fjalë për një objekt që mund ta kemi ngado me vete dhe që më 12 tetor, me një çmim prej 129 eurosh, ende për t’u konfirmuar, do të pozicionohet mes DS-së dhe 3DS-së, duke ofruar grafikën dydimensionëshe të të parit dhe programin e të dytit.



Ndryshimet krahasuar me këtë të fundit nuk kanë të bëjnë vetëm me mungesën e 3D-së. Modeli i ri i Nintendo nuk bazohet më tek ai në formë libri që hapet e mbyllet, por në një bllok të vetëm me përmasat 127 mm x 144 mm.



Ndërsa përsa i përket baterisë, kohëzgjatja e tyre është 5.5 orë, pak më e lartë se 5 orët e 3DS-së dhe më e vogël se 6.5 orë të 3DS XL-së.

Ndërsa pesha prej 260 gramësh e bëjnë Nindeton 2DS një dispozitiv më të rëndë se ai 3DS prej 235 gramë dhe pak më të lehtë se 3DS XL, që është 336 gramë. 

No comments:

Post a Comment